Jadual Gaji 2013: Tarikh Pembayaran Gaji Kakitangan Kerajaan 2013

by Staff Agenda Semasa on November 27, 2012 · 9 comments

jadual gaji kakitangan awam, 2013Jadual Gaji 2013 : Tak sedar,begitu cepat masa berlalu.Sedar-sedar dah masuk penghujung tahun 2012. Seperti biasa, Jabatan Akauntan Negara Malaysia (ANM) telah pun mengeluarkan pekeliling bagi jadual tarikh pembayaran gaji kakitangan awam 2013. 

Jadual gaji 2013 dengan kakitangan kerajaan tidak boleh dipisahkan. Maklumlah nanti ia sebenarnya banyak membantu kalangan kakitangan awam merancang pengurusan kewangan dan perbelanjaan untuk sepanjang tahun 2013 nanti. Lebih-lebih lagi dengan pelbagai dugaan promosi & tawaran hebat daripada pasaraya dan juga bank-bank dan koperasi yang memberikan perkhidmatan pembiayaan peribadi.

Jadual Gaji 2013 : Tarikh Pembayaran Gaji Kakitangan Awam

jadual gaji kerajaan 2013

Sumber dari : anm.gov.my

Berikut adalah Surat Pekeliling Akauntan Negara Malaysia Bilangan 4 Tahun 2012 : Tarikh dan Peraturan Pembayaran Gaji Tahun 2013 yang dikeluarkan secara rasmi oleh Jabatan Akuantan Negara

SPANM Bilangan 4 Tahun 2012

Berkemungkinan untuk gaji bulan Januari 2013 kelak, ianya akan diberikan sekali dengan Bonus 1/2 bulan gaji sepertimana yang diumumkan oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd. Najib dalam pembentangan Bajet 2013 tempohari.Dengan adanya jadual ini, diharap kakitangan awam dapat merancang strategi kewangan dalam menghadapi tahun 2013 pula.

*Ralat :Tarikh 23.01.2013 tuh yang jatuh pada hari Rabu dan bukan Khamis seperti yang dinyatakan.

 P.S. Dapatkan info mengenai semakan e Penyata Gaji di sini.

{ 8 comments… read them below or add one }

cedok artikel November 29, 2012 at 2:10 am

artikel n gambar ni mcm aku pernah baca kat beritasemasa.com jerk….

Reply

Staff Agenda Semasa November 29, 2012 at 10:07 am

beritasemasa.com pun banyak cedok..ko je yg tak tahu..

Reply

Staff Agenda Semasa November 29, 2012 at 10:09 am

gambar kat google je pun..yg jadual gaji kat anm..tu pun kira cedok gak ker?aku siap dapatkan pekeliling..beritasemasa.com ada pekeliling? sape yg cedok sape?ramai blogger lain pun buat tajuk sama..apasal xkira cedok gak..

Reply

Staff Agenda Semasa November 29, 2012 at 10:11 am

ko pegi baca beritasemasa.com, dia tau ke ada ralat pada jadual? xde kan?xtaulah kalau dia sendiri dah baca ni pastu buat pembetulan pulak..sape tiru sape..

Reply

zool November 29, 2012 at 2:24 pm

biasa la ambil benda ni.
saya pun ada buat entri camni gak.. jgn marah2 staff agenda semasa..
sama-sama blog jgn layan provokasi

Reply

Staff Agenda Semasa November 29, 2012 at 4:28 pm

thanks zool..bukan apa..mcm beritasemasa ni semua artikel dia original agaknya..padahal cedok..pembaca dia je yg tak tahu..apa-apa pun, terima kasih kerana memberi komen.

cekodok December 13, 2012 at 2:30 am

kah…kah…..aku tak tau. kat sini serba-serbi aku tgk cedok org lain punya. ambil org len punya. ubah sikit2. and then bubuh artikel sendiri konon ko punya. Puii…Kah.kah..aku bg pandangan. tak dnegar sudah

Reply

cekodok basi December 13, 2012 at 12:06 pm

tang mana cedok?aku tgk ramai je buat artikel mcmnih?kalau ada kongsikanlah tang mana yang cedok..ni mcm bacul je mcm anjing menyalak tapi xde gigi..kita patut bersikap adil di sini.admin, sila jawap?adakah ianya benar?

Reply

Leave a Comment

{ 1 trackback }

Previous post:

Next post: